Voi miksi sinä mies olet niin ärsyttävä? On hetkiä, joina vihaan sinua silmittömästi, ja jos tällöin tulisit vastaan, löisin sinua.
Voi miksi sinä mies olet niin ihana? Miksi minä haluan sinua vaikka hermo menee ja käämit palaa? Miksi minulle ei kelpaa kukaan muu? Miksi minä haluan vain sinut?
Sinua ei näy. Minä odotan, mutta sinä et taaskaan tule. Puhelin piippaa: "Sori, ei voidakkaan nähdä, kaveri houkutteli mukaansa keikalle. Nähtäiskö vaikka huomena?"
Mutta huomista ei tule. Tiedän sen. Aina, kun menet tuon kaverisi luo, viivyt muutaman päivän. Ja minä en voi kuin pohtia, miksen koskaan ole etusijalla. Miksi minut voi siirtää syrjään ja piiloon? Miksi minulle tehdyt lupaukset on tehty rikottaviksi, vaikka kuinka olet olevinasi maailman mukavin mies, jolle sana on kunnia-asia?

...että vituttaako?